نيستيد از اين به بعد مينويسم براي خودم مثل اون اولا
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 283152
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 19 آذر 1396برچسب:, :: 21:13 :: نويسنده : فافا

كسي نيست كه بهش سلام بدم پس همينجوري مينويسم ميرم مثل روزهاي اول اين صندوقچه كه براي دل خودم مينوشتم جهت ثبت خاطرات ميدونم كم ميان ولي هميني كه ميام مثل خيلي ها بي خبر نميزارم برم كه از نظر من توهين به مخاطب كه يه مدت باشي بعد كه به خواستت رسيدي يهوو ول كني بري به روت هم نياري كه يه مدتي يه دوست هاي هرچند مجازي داشتي كه وقتي ناراحت بودي بهت دلداري راهنمايي ميدادن هرچند مجازي روي ماه تمام اون درستاي بامعرفت مثل ليزا موري مريم......ميبوسم از ته دل براشون بهترين ها رو ميخوام

مشغول درست كردن تعمير خونه هستيم و از جهاز فقط چند قلم بزرگش رو خريديم بقيه مونده لين روزها مشغول لاغري هستم براي پوشيدن لباس عروسي كه از بچگي عاشقش بودم سري بعد كه بيام وزنمو اعلام ميكنم اينجا:)هنوزم باورم نميشه كه قراره ديگه مستقل بشم ٢٤ساعته وردل هم باشيم تمام:)



نظرات شما عزیزان:

Ati
ساعت3:17---28 آذر 1396
بهترینارو رو برات آرزو دارم خواهری
دوست خوبم:مرسي عزيزم


هنگام
ساعت21:18---25 آذر 1396
سلاممم فافا ... خوبی؟؟ دوماد چطوره؟ همیشه خوووب باشینا
دلم تنگت شد ... یه مدت سر نزدم ب وبت ... خونه خریدین؟ بسلامتی مبارکا .. اووف انگار عروسیت نزدیکه ... لی لی لی لی خوشبخت تررررین دختر دنیا باشیییییی رژیم بگیر عروس باید خوشتیپ باشه ووی عروووسیته .. عزیزم چرا اموجی چش قلبی نداره کلی ذوقمو نشون بدم
دوست خوبم:سلام هنگامه ي بامحبت عزيز خوبم تو چطوري نه عزيزم خونه خودمون نيست مرسي عزيزم


Pariii
ساعت15:00---23 آذر 1396
سلاااااااام عروس جوووون

خیییلی خیلی خوشحالم که میبینم به خواستت رسیدی و خداروشکر حالت خوبه روزایی که صندوقچه رو پیداکردم نمیتونم بگم تو چه حال و هوای خوبی بودم برای همین کلا صندوقچه ی شما برام خیلی حسای خوب رو به همراهش داره.من همیشه دنبالت کردم حتی وقتایی میام میبینم چیز جدید اپ‌‌ نکردی ناراحت میشم.خواستم بگم من دنبال کننده ی نوشته هات هستم تا هر وقت که بنویسی
دوست خوبم:سلام پري جان قربونت از ته دل ميخوام تو هم به خواستت برسي خوشحالم از اينكه اينجا ياداور روزهاي خوب ميشه برات مرسي عزيزم كه هستي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: